“E-TİCARET WEB SİTESİ”
1.     
Veri Sorumlusu
Bu aydınlatma metni, 6698
sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun (“Kanun”) 10. maddesi ile
Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar
Hakkında tebliğ kapsamında veri sorumlusu sıfatıyla Atak Teknolojik Sistemler
Anonim Şirketi (Şirket) tarafından
hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesinin yanı sıra şeffaf ve hesap verebilir
olmak amacıyla hazırlanmıştır. 
2.     
  Kişisel Verilerin Hangi Amaçla
İşleneceği
Çerezler;
2.1.Saklandığı Süre
Bakımından Çerez Türleri
2.1.a. Kalıcı Çerezler: Kalıcı çerezler ilgili kişi silinceye veya süreleri
doluncaya (bu çerezlerin cihazında ne kadar kalacağı, çerezlerin "kullanım
ömürlerine" bağlı olacaktır) kadar sabit diskinizde kalırlar. Bu çerezler
parolanızı kaydeden ve web sitesi oturumunuzun sürekli açık kalmasını sağlayan,
böylece her ziyaretinizde birden fazla kez parola girme zahmetinden kurtaran
çerezleri ve web sitesine daha sonraki ziyaretlerinizde sizi hatırlayan ve tanıyan
çerezleri içerir.
2.1.b. Oturum Çerezleri: Oturum çerezleri “tarayıcı oturumu” süresince geçerlidir.
Tarayıcı oturumu, internet tarayıcısı pencerenizi açtığınız an başlamakta olup,
tarayıcı pencerenizi kapatmanızla sonlanmaktadır. Tarayıcınızı kapatmanızla
birlikte, tüm geçici çerezler silinmektedir.
      2.2. Kullanım
Bakımından Çerez Türleri
Zorunlu/Teknik Çerezler: Web sitesinde gezinmek ve web sitesinin özelliklerinden
faydalanabilmek için zorunlu çerezlerdir. Bu çerezler olmadan, web sitesinden
sağlanan temel hizmetlerden faydalanılamaz. Bu çerezlere, sistemin
yönetilebilmesi, sahte işlemlerin önlenmesi için ihtiyaç vardır ve engellenmesi
halinde web sitesi çalışamayacaktır.
a.                 
Ürün veya Hizmet Alan Kişi Üyelik Süreci;
Şirket web sitesinde iletişim formu
doldurulmuşsa;
| Amaçları | |
| Kimlik,
  İletişim, İşlem Güvenliği, Müşteri İşlem  | İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin
  Yürütülmesi Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin
  Yürütülmesi | 
b.                
Ürün veya Hizmet Alan Kişi Aktivasyon Yapılması;
| Kişisel Veri
  Kategorileri | Amaçları | 
| Kimlik, İletişim, İşlem Güvenliği,
  Müşteri İşlem | İletişim
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
  Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
  Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Pazarlama
  Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi Ürün /
  Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi | 
c.                 
Çalışan Adayı;
| Kişisel Veri
  Kategorileri | Amaçları | 
| Kimlik, İletişim, Mesleki Deneyim,
  Özlük Bilgisi | Çalışan Adayı
  Seçme ve Yerleştirme Süreçlerinin Yürütülmesi  Çalışan Adayı
  Başvuru Süreçlerinin Yürütülmesi İletişim
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi | 
d.                
Çalışan;
| Kişisel Veri
  Kategorileri | Amaçları | 
| 
 
 
 
 Kimlik, İletişim, Mesleki Deneyim,
  Özlük Bilgisi, Finans, Sağlık Bilgileri, Hukuki İşlem, Lokasyon, Görsel ve
  İşitsel Kayıtlar  | Acil Durum
  Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi  Çalışan
  Memnuniyeti ve Bağlılığı Süreçlerinin Yürütülmesi  Çalışanlar
  İçin İş Akdi ve Mevzuattan Kaynaklı Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi  Çalışanlar
  İçin Yan Haklar ve Menfaatleri Süreçlerinin Yürütülmesi  Denetim /
  Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi  Eğitim
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi  Faaliyetlerin
  Mevzuata Uygun Yürütülmesi  Finans ve
  Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi Hukuk
  İşlerinin Takibi ve Yürütülmesi  İç Denetim /
  Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi  İletişim
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi İnsan
  Kaynakları Süreçlerinin Planlanması  İş
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi İş
  Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması ve
  Değerlendirilmesi İş
  Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
  Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
  Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi Şirket
  E-Posta Adreslerinin Oluşturulması Ücret
  Politikasının Yürütülmesi Veri
  Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini  Yetkili Kişi,
  Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi | 
e.                 
Bayi Yetkilisi; 
| Kişisel Veri
  Kategorileri | Amaçları | 
| Kimlik, İletişim, İşlem Güvenliği,
  Müşteri İşlem, Finans, Görsel ve İşitsel Kayıtlar | İletişim
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
  Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Sözleşme Süreçlerinin
  Yürütülmesi Yetkili Kişi,
  Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi | 
f.                  
Bayi Çalışanı
| Kişisel Veri
  Kategorileri | Amaçları | 
| Kimlik, İletişim, İşlem Güvenliği,
  Görsel ve İşitsel Kayıtlar | İletişim
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi Mal / Hizmet
  Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Sözleşme
  Süreçlerinin Yürütülmesi Yetkili Kişi,
  Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi | 
g.                 
Tedarikçi Yetkilisi 
| Kişisel Veri
  Kategorileri | Amaçları | 
| Kimlik, İletişim, Mesleki Deneyim,
  Finans,  | Finans ve
  Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi İletişim
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi İş
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi  Mal / Hizmet
  Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi Tedarik
  Zinciri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi | 
h.                
Tedarikçi Çalışanı 
| Kişisel Veri
  Kategorileri | Amaçları | 
| Kimlik, İletişim, Mesleki Deneyim  | İletişim
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi İş
  Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi  Mal / Hizmet
  Satış Süreçlerinin Yürütülmesi Tedarik
  Zinciri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi | 
i.                   
Wi-Fi Kullanıcısı
| Kişisel Veri Kategorileri | Amaçları | 
| İşlem Güvenliği | Bilgi
  Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi  Denetim /
  Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi  Erişim
  Yetkilerinin Yürütülmesi  Faaliyetlerin
  Mevzuata Uygun Yürütülmesi  İç Denetim /
  Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi | 
j.                  
Ziyaretçi 
| Kişisel Veri
  Kategorileri | Amaçları | 
| İşlem Güvenliği | Acil Durum
  Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi  Fiziksel
  Mekân Güvenliğinin Temini Ziyaretçi
  Kayıtlarının Oluşturulması ve Takibi | 
3.      Kişisel
Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi
Zorunlu/teknik çerezler; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu m.5/II-a gereği 5651
sayılı "İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar
Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun" isimli kanunda
zorunlu tutulması sebebi ile “kanunlarda açıkça öngörülmesi”
hukuki sebebine dayanarak otomatik yöntemle,
Kalıcı çerezler ve oturum
çerezleri; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu m.5/II-f gereği
“ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri
sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” hukuki
sebebine dayanarak otomatik yöntemle,
Üye olunması, alışveriş yapılması
süreçleri için işlenen kişisel veriler; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması
Kanunu m.5/II-f gereği “ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar
vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin
zorunlu olması” hukuki sebebine dayanarak otomatik yöntemle işlenmektedir.
4.     
İşlenen Kişisel Verilerin
Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği
Söz konusu kişisel veriler Şirket
tarafından hukuki uyuşmazlıkların giderilmesi amacıyla ya da ilgili mevzuat
gereği talep halinde adli makamlar veya ilgili kolluk kuvvetlerine; hukuki,
teknik ve ticari-iş güvenliğinin temin edilmesi amacıyla hizmet sağlayıcılarına
aktarılabilecektir.
5.     
KVKK 11. Maddesi
Gereğince İlgili Kişinin Haklar
Kişisel
verisi işlenen ilgili kişilerin hakları 6698 sayılı Kanunun 11. maddesinde
düzenlenmiştir. Aynı Kanunun 13. maddesindeki başvuru hakları, Veri Sorumlusuna
Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen yöntemlerle aşağıda
verilen iletişim bilgileri aracılığı ile kullanılabilecektir.
Şirket
tarafından, ilgili kişi tarafından yapılacak başvurular en kısa sürede ve en
geç 30 gün içerisinde cevaplandırılacak ve sonuçlandırılacaktır.
İletişim
Bilgileri: 
Adres: Tariki Has sk.
Tavukçuoğlu İş merkezi No:2 K:3 Bostancı/ Kadıköy  K:3 Kadıköy/İSTANBUL
Telefon: 0850 333 0 375
E-Posta: hello@fixpack.com.tr
WEB: https://www.fixpack.com.tr/ 



